Mødelokaler

Oprettet den 2016-09-13
Stig Herstal

Mødelokaler har du adgang til i alle vores huse. Når du er oprettet i systemet som ny lejer, modtager du en særskilt mail med login-data, så du kan booke dine mødelokaler der, hvor du har brug for det.

Hvis du skal have flere ansatte/kolleger m.fl. oprettet, så de kan booke mødelokaler, sender du en mail til Oxen: ho@voxevaerket.dk med oplysning om vedkommendes 1) Navn, 2) Mobilnr. Og 3) mailadresse … så får hver af disse personer også login.

HUSK: At bestille lidt at spise, hvis det er passende.

Hver gang, du har booket et mødelokale, modtager du en bekræftelse i din indbakke. Bekræftelsen er vigtig fordi du her bl.a. finder en manual med anvisninger til, hvordan du kommer rundt i de enkelte huse, finder, hvad du skal bruge etc.

Det er god stil at slette reserverede møder, der aflyses.